Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Gökçeada Meslek Yüksekokulu

2017 - 2018 Akademik Yılı Bahar Yarıyılı Kayıt Yenileme İşlemleri.

2017 - 2018 Akademik Yılı Bahar Yarıyılı Kayıt Yenileme İşlemleri.

1. Ders kayıtlarından öğrenciler sorumludur. İlgili tarihlerde ders kaydını yapıp danışman onaylarını almalıdırlar.

2. Kayıt Yenileme ve Ders Kayıt işlemleri 12-16 Şubat 2018 tarihlerinde yapılacaktır.

3. Danışman onayları 19-23 Şubat 2018 tarihlerinde yapılacaktır.

4. 2013 ve öncesi kayıtlı öğrencilerimizin dersleri ve ders kodları mevcut programlardan farklıdır. Öğrencilerimiz transcriptlerinde yer alan dersler ve o derslerin ders koduyla seçim yapması gerekmektedir. Bu nedenle OBS'de alması gereken dersler gözükmemekte ve OBS üzerinden ders kaydı yapılamamaktadır. Bu durumda olan öğrencilerimiz öncelikle katkı payılarını yatırmalı ve dekontu ile aşağıda ekte verilen ders kayıt formunu doldurup 0 286 887 46 44 numaralı faksımıza gönderip kayıtlarını yenileyebilirler.

5. Harç ücreti yatırması gerekenler ( aynı anda birden fazla yükseköğretim kurumuna kayıtlı olanlar, ikinci öğretimler ve dönem uzatanlar) 12-16 Şubat 2018 tarihlerinde harç ücretlerini (katkı payını) yatırdıktan sonra ders kaydı yapabilirler. Harç ücretleri bankaya yatırıldıktan yarım gün sonra sisteme geçtiğinden en geç 16 Şubat 2018 Cuma günü saat 12:00'ye kadar yatırılması gerekmektedir.

Katkı Payı ve Öğretim Ücretleri, yukarıda belirtilen tarihler arasında herhangi bir Ziraat Bankası ATM'si veya internet şubesi aracılığıyla öğrenci numarası ile yatırılacaktır. Normal öğretim süresini okuyan örgün öğretim öğrencileri katkı payı yatırmayacaklardır. Bu öğrencilerin banka işlemleri bulunmadığından belirtilen tarihler arasında Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden kayıt yenileme işlemlerini yapacaklardır.

2017-2018 Öğretim Yılı Katkı Payı ve Öğrenim Ücretleri için tıklayınız.

6. Katkı Payını veya Öğretim Ücretini yatıran öğrenciler https://obs.comu.edu.tr adresine giriş yaparak Öğrenci / İşlemler menüsü altındaki Ders Seçme linkinden Ders Seçme Ekranına ulaşabilirler. Ekrana bu dönem almanız gereken derslerin listesi gelecektir. Ders seçimlerinde ilan edilen haftalık ders programlarındaki dersler seçilmelidir. Açık olmayan seçmeli dersler seçilmemelidir.

7. 2017 kayıtlı öğrencilerimiz de öğrenci bilgi sisteminden (OBS) derslerini seçmelidirler.

8. Alttan dersi olan öğrencilerimiz önce alttan almaları gereken dersleri sonra diğer dersleri seçmelidirler.

9. Bir dönemde 42 AKTS'den fazla ders seçilemez. Bu sınırı aşan öğrencilerimiz bazı dersleri alamayacaklardır. Bu dersler bir sonraki dönemde alınabilecektir. Ayrıca bu dersler için Türkiye'deki herhangi bir üniversitede yaz okulu açılırsa Yüksekokulumuz onayıyla başarısız olduğu, devamsızlıktan kalmış olduğu ve hiç alamadığı dersler alınabilir.

10. Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) giriş parolasını unutan öğrenciler, yeni parolalarını Yüksekokulumuz Öğrenci İşleri Bürosundan temin edebilirler.

Ekler

2013 ve öncesi kayıtlı öğrenciler için ders kayıt formu.pdf