Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Gökçeada Meslek Yüksekokulu

Gökçeada Meslek Yüksekokulunda Mezuniyet Coşkusu Yaşandı

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Gökçeada Meslek Yüksekokulu 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni, 19 Haziran 2026 tarihinde Gökçeada Meslek Yüksekokulunda yoğun katılımla gerçekleştirildi.

Törene; Gökçeada Kaymakamı Sayın Osman Acar, Belediye Başkanı Bülent Ecevit Atalay, ÇOMÜ Rektör Vekili Prof. Dr. Arda Aydın, Gökçeada Gökçeada Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Hande Kandur Arslan, Gökçeada Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Gülay Keskin, akademik ve idari personel, kamu kurum v kuruluşların temsilcileri ile öğrenciler ve aileleri katıldı.

Program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi tanıtım filminin izlenmesiyle başladı. Açılış konuşmasını gerçekleştiren Gökçeada Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Gülay Keskin, mezuniyetin yalnızca bir eğitim sürecinin tamamlanması değil, aynı zamanda yeni başlangıçların, umutların ve sorumlulukların simgesi olduğunu ifade etti. Gökçeada'nın öğrenciler için sadece eğitim aldıkları bir yer değil; dostlukların kurulduğu, unutulmaz anıların biriktirildiği ve kişisel gelişimlerine katkı sağlayan özel bir yaşam alanı olduğunu vurgulayan Keskin, mezunlara yaşamları boyunca öğrenmeye devam etmelerini, bilimi rehber, aklı yol arkadaşı ve vicdanı pusulaları edinmelerini tavsiye etti. Bilginin ancak değerle anlam kazandığını belirten Keskin, mesleklerini severek yapan, mutluluğu yalnızca başarıda değil ürettikleri değerde de bulan, topluma katkı sunan ve geride güzel izler bırakan bireyler olmanın önemine dikkat çekti.

Ardından okul birincisi Ezgi Tarakçıoğlu, mezun öğrenciler adına yaptığı konuşmada, eğitim hayatları boyunca kendilerine destek olan ailelerine, akademik ve idari personele teşekkür ederek mezuniyet sevincini paylaştı.

ÇOMÜ Rektör Vekili Prof. Dr. Arda Aydın ise konuşmasında mezun öğrencileri ve onları bugünlere ulaştıran ailelerini tebrik etti. Öğrencilerin yetişmesinde emeği bulunan akademik ve idari personele teşekkür eden Aydın, mezunlara bundan sonraki yaşamlarında ve meslek hayatlarında başarılar diledi.

Gökçeada Belediye Başkanı Bülent Ecevit Atalay ve Gökçeada Kaymakamı Osman Acar da yaptıkları konuşmalarda mezuniyet sevincini paylaşarak öğrencileri ve ailelerini tebrik etti; gençlerin ülkemize ve toplumumuza değer katacak bireyler olarak başarılı bir gelecek inşa edeceklerine olan inançlarını dile getirdi.

Konuşmaların ardından mezun öğrencilere diplomaları ve başarı belgeleri protokol üyeleri tarafından takdim edildi. Yüksekokul birincisi Ezgi Tarakçıoğlu, mezuniyet kütüğüne plaket çakarak bu anlamlı günü ölümsüzleştirdi. Tören, öğrencilerin hep birlikte kep atmasıyla büyük bir coşkuya sahne oldu.

Program, öğrencilerin aileleri, akademisyenleri ve protokol üyeleriyle hatıra fotoğrafı çektirmelerinin ardından sona erdi.

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Gökçeada Meslek Yüksekokulu, 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı mezunlarını gururla uğurlarken, tüm mezunlarına meslek hayatlarında sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir gelecek diledi.