Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Gökçeada Meslek Yüksekokulu

Hizmet Standarları

ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ GÖKÇEADA MESLEK YÜKSEKOKULU HİZMET STANDART TABLOSU (EK-2)

SIRA NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN ORTALAMA TAMAMLANMA SÜRESİ

1

Üniversiteye Kayıt

Lise diplomasının fotokopisi veya geçici mezuniyet belgesi

Nüfus cüzdan fotokopisi

6 adet vesikalık fotoğraf

Askerlik durum belgesi (20 yaşını dolduran öğrenciler için)

Eğitim-öğretim gideri ve katkı payı dekontu

Öğrenci önkayıt formu (http://ogrenci.comu.edu.tr adresinden yapılan önkayıtın çıktısı)

1 İş Günü

2

Öğrenci Belgesi

  1. Öğrenci Kimlik Kartı ile kişi beyanı

  2. 0.50 YKR hizmet karşılığı ücret (ücret makbuz karşılığı alınır)

  3. UBYS üzerinden alınabilir

5 Dakika

3

Transkript Belgesi

  1. Öğrenci Kimlik Kartı ile kişi beyanı

  2. 0.50 YKR hizmet karşılığı ücret (ücret makbuz karşılığı alınır)

  3. UBYS üzerinden alınabilir

5 Dakika

4

İnternetten Kayıt Yenileme

Eğitim-öğretim gideri ve katkı payını ödeyen öğrenciler için http://ogrenci.comu.edu.tr adresinden her yarıyılın ilk haftası yapılır (birinci sınıf öğrencilerin ders ataması otomatik olarak sistem tarafından tarafından yapılır)

5 İş günü

5

Yatay Geçiş Müracaat İlanı

  1. Kurum içi ve yurtdışı yatay geçiş kontenjanları ve müracaat şartları Güz dönemi başvurusu için Ağustos ; Bahar dönemi başvurusu için Ocak ayında http://ogrenciisleri.comu.edu.tr adresinde yayınlanır.

 

6

Yatay Geçiş İşlemleri

  1. Dilekçe http://gokceada.comu.edu.tr/ öğrenci işleri linkinden temin edilebilir.(linkinden temin edilebilir.

  2. ÖSYM Belgesi

  3. Transkript

  4. Ders İçerikleri

  5. Öğretim Planı

  6. Disiplin Cezası Alıp/Almadığına İlişkin Yazı

  7. İkinci öğretimden birinci öğretime müracaat edecek öğrenciler için %10 dilimine girdiğine dair belgE

1 Saat

7

Yatay Geçiş Başvurularının Değerlendirilmesi

  1. Yatay geçiş müracaatlarının son gününden itibaren 15 gün içinde ilgili eğitim birimince değerlendirilerek ilgili birimlerin web sayfalarında ilan edilir.

  2. Yüksekokul Yönetim Kurulu Kararı ve ekleri

  3. Başvurusu kabul edilen öğrencinin dosyası kayıtlı olduğu üniversiteden istenir.

15 Gün

 

8

Yatay Geçiş Kayıt

  1. Fotoğraflı nüfus cüzdan fotokopisi

  2. 3 adet 4,5x6,0 ebatında çekilmiş vesikalık fotoğraf

  3. Eğitim-öğretim gideri ve katkı payı dekontu

1 Saat

9

Öğrenci Kimlik Kartının Yeniden Düzenlenmesi

  1. Dilekçe ( http://gokceada.comu.edu.tr/ öğrenci işleri linkinden temin edilebilir)

  2. Kayıp Yazısı Tutanak veya Yıpranmış Eski Kimlik

  3. Fotoğraf (Elektornik ortamda çekilmiş fotoğrafın gokceadamyocomu.edu.tr adresine mail olarak gönderilmeli)

  4. Ziraat Bankası Kordon Şubesi 52569558-5002 nolu hesaba 25 tl ikinci kez kart basım ücreti yatırılması

  5. Nüfus Cüzdan Fotokopisi

1 hafta

10

Diploma Verilmesi

  1. Öğrenci Kimlik Kartı

  2. İlişik Kesme Formu http://gokceada.comu.edu.tr/ öğrenci işleri linkinden temin edilebilir. (Öğrenci ilişik kesme formu öğrenci tarafından öncelikle Kütüphane ve Dökümantasyon Daire Başkanlığınca (Terzioğlu Yerleşkesi - Çanakkale) imzalatılacak daha sonra Meslek Yüksekokulumuz Öğrenci İşleri Bürosunca ilişik kesilecektir.)

  3. Diploma Ücretini Yatırdığına Dair Banka Dekontu (Ziraat Bankası TR440001002294000170005029 nolu hesaba (Rektörlük Diploma Gelirleri Hesabı - Ziraat Bankası Onsekiz Mart Şubesi) 45 tl diploma ücretinin yatırılması

  4. Vekil yoluyla alacaklar için noter onaylı vekaletname

5 Dakika

11

Sınav Sonuçlarına İtiraz

  1. Dilekçe (http://gokceada.comu.edu.tr/ öğrenci işleri linkinden temin edilebilir.)

1 hafta

12

Mazeret Sınavları

  1. Dilekçe  (http://gokceada.comu.edu.tr/ öğrenci işleri linkinden temin edilebilir.)

  2. Hastalık Rapor Kağıdı veya Mazeretini Belirten Evrak

1 hafta

13

Askerlik Belgesi Düzenlenmesi

(EKC-2)

1- Dilekçe (http://gokceada.comu.edu.tr/ öğrenci işleri linkinden temin edilebilir.)

10 dakika

14

Kayıt Dondurma

  1. Dilekçe (http://gokceada.comu.edu.tr/ öğrenci işleri linkinden temin edilebilir.)

  2. Mazeret Belgesi

 

1 Hafta

16

Kayıt Silme

  1. Kişinin bizzat beyanı veya noter yoluyla vekalet verdiği kişinin vekalet belgesiyle birlikte bizzat beyanı

  2. Öğrenci Kimlik Kartı

 

15 Dakika

17

Derslerden Muaf Olma

  1. Dilekçe (http://gokceada.comu.edu.tr/ öğrenci işleri linkinden temin edilebilir.)

  2. Transkript

  3. Ders İçerikleri

1 Hafta

18

Erasmus/Giden Öğrenci Staj Hareketliliği Başvurusu

  1. Öğrenci akademik birim koordinatörlerine başvuru yapar.

  2. Akademik birim koordinatörleri bütün başvuruları toplu halde Erasmus Birimine bildirir.

İlan süresi 20 gün başvuru süresi 15 gün

19

Erasmus Öğrenci Staj Hareketliliği Başvuru Değerlendirmeleri ve Yerleştirmeleri

  1. Yabancı dil ve not ortalaması kriterlerini sağlayan ve en yüksek puan alan öğrenciler var olan kontenjanlara göre yerleştirilir.

  2. Sonuçlar http://erasmus.comu.edu.tr adresinden ilan edilir.

İlan süresi 20 gün başvuru süresi 15 gün

20

Erasmus Personel Değişimi Başvurusu

 

  1. Başvurular Üniversite Koordinatörlüğüne yapılır.

İlan Süresi 20 Gün Başvuru Süresi 15 Gün

 

21

Erasmus Personel Değişimi Yerleştirmeleri

 

  1. Ulusal Ajans tarafından belirlenen kriterler doğrultusunda, resmi olarak görevlendirilmek oluşturulmuş seçim kurulu tarafından seçim yapılır.

  2. http://erasmus.comu.edu.tr adresinde ilan edilir.

1 Ay

 

22

Erasmus Personel Değişimi

 

  1. Yurtdışındaki kurumdan Kabul Belgesi alınır, üniversite koordinatörlüğüne teslim edilir.

  2. Erasmus hibesinin %80'i ödenir.

  3. Dönüşte final raporu, katılım sertifikası, seyahat belgelerinin tesliminde hibenin kalan %20'lik bölümü ödenir.

 

23

Mevlana Öğrenci Değişimi Başvurusu

 

  1. Öğrenciler, Türkiye´de kayıtlı olduğu yükseköğretim kurumunun Mevlana Değişim Programı kurum koordinasyon ofisine http://mevlana.comu.edu.tr/belgeler.html internet adresinden ulaşabileceği gerekli formları eksiksiz bir şekilde doldurarak başvurusunu gerçekleştirebilir.

  2. Akademik birim koordinatörleri bütün başvuruları toplu halde Mevlana Değişim Programı Birimine bildirir.

5 Dakika

24

Mevlana Öğrenci Değişimi Başvuru Değerlendirmeleri ve Yerleştirmeleri

  1. Yabancı dil ve not ortalaması kriterlerini sağlayan ve en yüksek puan alan öğrenciler var olan kontenjanlara göre yerleştirilir.

  2. Sonuçlar http://mevlana.comu.edu.tr/index.html adresinden ilan edilir.

1 Ay

 

25

Mevlana Öğretim Elemanı Hareketliliği Başvurusu

 

  1. Öğretim Elemanı, Türkiye´de görevli olduğu yükseköğretim kurumunun Mevlana Değişim Programı kurum koordinasyon ofisine http://mevlana.comu.edu.tr/belgeler.html internet adresinden ulaşabileceği gerekli formları eksiksiz bir şekilde doldurarak başvurusunu gerçekleştirebilir.

5 Dakika

 

26

Mevlana Öğretim Elemanı Hareketliliği Yerleştirmeleri

 

  1. Mevlana değişim programından yararlanmak üzere başvuruda bulunan öğretim Üyesi YÖK tarafından belirlenen kriterlerle Farabi Yönergesi Doğrultusunda Farabi yerleştirmeleri gerçekleştirilir.

  2. Sonuçlar http://mevlana.comu.edu.tr/belgeler.html adresinden ilan edilir.

 

1 Ay

 

27

İzin İsteği

  1. 657 sayılı DMK.'nun 99,100,101,102,103,104,105,106,107 ve 108. mad. Yıllık izinlerde izin formu (http://gokceada.comu.edu.tr ) adresinden temin edilebilir. Hastalık izinlerinde raporun Personel Daire Başkanlığı’na ulaştırılması, ücretsiz izinlerde ise dilekçe ile başvurulması yeterlidir.

1 Gün

28

Akademik Personelin Görevlendirme İsteği

  1. Dilekçe http://gokceada.comu.edu.tr adresinden temin edilebilir.

  2. Katılacağını gösterir belgeler

1 Hafta

29

Öğrenci ya da Akademik ve idari personelin Yüksekokulumuzla herhangi bir konuda ilişkisini gösterir belge

  1. Kişi Dilekçesi http://gokceada.comu.edu.tr öğrenci işleri linkinden temin edilebilir.

1 Hafta

30

Maaş ve Haciz Belgesi İsteği

  1. Kişi Beyanı

10 Dakika

31

Taşınır Mal İşlemleri

  1. Taşınır Mal Yönetmeliğine göre İstek Belgesi http://gokceada.comu.edu.tr adresinden temin edilebilir.)

1 Gün

32

Ek Dersler

  1. Ek Ders Çizelgeleri ( http://gokceada.comu.edu.tr adresinden temin edilebilir.)

1 Ay

33

Yurt içi ve Yurt Dışı Geçici Görev Yollukları

  1. Görevlendirme Onayı http://gokceada.comu.edu.tr ( adresinden temin edilebilir.)

  2. Yolluk Bildirimi ( http://gokceada.comu.edu.tr adresinden temin edilebilir.)

1 hafta

34

Sürekli Görev Yollukları

  1. Atama Onayı

  2. Yolluk Bildirimi ( http://gokceada.comu.edu.tr adresinden temin edilebilir.)

1 Hafta

35

Sınav Ücretleri

  1. Sınav Ücret Çizelgesi (http://gokceada.comu.edu.tr adresinden temin edilebilir.)

1 Hafta

36

Bilgi Edinme İsteği

  1. Dilekçe ( http://gokceada.comu.edu.tr/ işleri linkinden temin edilebilir.)

1 Hafta

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri :Gökçeada Meslek Yüksekokulu

İsim : Erol KAYMAK

Unvanı: Yüksekokul Sekreteri

İkinci Müracaat Yeri: Öğr. Gör. Tanju GÜDÜK

Unvanı: Yüksekokul Müdürü

Adres: Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Gökçeada Meslek Yüksekokulu

Cumhuriyet Mah. Org.Necdet Timur Cad. No:1

17760 Gökçeada/ÇANAKKALE

Tel : 02868874410

Fax: 02868874644

E-Posta: gokceadamyocomu.edu.tr

Ekler

Kamu Hizmet Standartları Tablosu.pdf